Twisted Metal Alliance: Temporary Forum
http://temp.tmalliance.com/
General Category >> Brawl on the Wall >> 1234
http://temp.tmalliance.com/?num=1531765120

Message started by __________ on 07/16/18 at 19:18:39

Title: 1234
Post by __________ on 07/16/18 at 19:18:39
1234

Title: Re: 1234
Post by Magnum on 07/16/18 at 23:04:34
Hahahahah cocksucker. I left this up for you to see it when you try to log back in. I love banning shitheads like you. Gives me a huge stiffy.

Go ahead and try to make another account. I dare you. Eventually you'll run out of IP's and will be crying in front of your monitor.

I'll be here to collect those tears to drink, and fully express my Admin status by shoving my cock down your throat again. Delete delete delete! 

Fucker. PM'ing me about someone having a problem with your post, then going and spamming the entire site with over 200 posts of fuck TM isn't going to help you.

:::::EDIT:::: BTW, if what I did didn't do the trick I know Aced and Scorpious know how to bring the bigger hammer.

Title: Re: 1234
Post by Mr.SLaM on 07/17/18 at 10:49:11
Magnum, you see this shit?

I'm all for mature arguments, and some rational rebuttals, but this is hilarious.

There is simple forum etiquette you just follow. There are just simple internet etiquette you follow.

Please for the love of god don't come on here and try to shill for money to the half dozen folks who barely frequent this place. It's like disgustingly obvious shilling too. Nothing subtle or humble about any of it.

Hey, if you do a thing, or have a skill you want to show off, by all means, go for it. That being said, just keep it confined to a single post in the appropriate section of TMA.

If you get called on your bullshit, take it like a man, unless you're really just that oblivious to your actions.

Now can we please go back to this place being dead and posting Twisted Metal 2 mods? Yeesh. I need a beer.





Title: Re: 1234
Post by Mecit on 07/18/18 at 05:08:50
What exactly is going on and what happened to the sticky and the recent posts?

Title: Re: 1234
Post by Magnum on 07/18/18 at 23:24:28
Yea. About that.

You'll have to forgive me slightly. My nuke was a lot bigger than I thought.

It was a combination of delete all, and surgical strikes. I apparently must've bombed the wrong stuff.

::::::EDIT::::: I also just noticed I don't have full options in the real admin page of YABB anymore.

Probably for the best.......

Title: Re: 1234
Post by DeathStrikesBack on 07/19/18 at 04:30:44

Magnum wrote on 07/18/18 at 23:24:28:
Yea. About that.

You'll have to forgive me slightly. My nuke was a lot bigger than I thought.

It was a combination of delete all, and surgical strikes. I apparently must've bombed the wrong stuff.

::::::EDIT::::: I also just noticed I don't have full options in the real admin page of YABB anymore.

Probably for the best.......


You might have to occasionally do that update session thing that'll pop up next to control panel to get those back. I have to every couple of weeks, just in case something pops off. It is kind of nice having brawl clean of a lot of the stickies though, for whatever thats worth. Although you might want to re-sticky your guy's Discord or whatever the fuck that one was.

Title: Re: 1234
Post by †Adonael on 07/19/18 at 08:32:33
I leave for a few days and something exciting happens. Well damn.

You left quite the crater there Mags.


------

So the guy who was ripping models and saying they were his own went bat shit? I'm dying

Title: Re: 1234
Post by The Hacker on 07/20/18 at 02:11:41
No only the 2012 was original. Everything else was extracted. Although I did have to remap the sweettooth from black and Darktooth from head on. Other than that it was mostly extracted. I actually just found the data in the PS3 files. So I'll prob start doing these vehicles now this week. I posted it on a new topic.

And magnum if you wanna keep banning me go right head. I got an IP maker and address blocker so I guess we can just keep doing this until one of us gets bored. Look sorry for flipping out but you give what you get for respect. In life and online. All I gotta say. You wanna ban me then go ahead. But pretty sure I'm the ONLY one who knows how to extract this data. Clearly. And being I posted them for free shows I wasn't about the money. Now if you want a whole new game that has nothing to do with twisted metal. I'll give you the tools to do it but if you want me to do it your damn right I'm going to charge. I had a guy pay me 250 for assassin's creed london map fully  textures. Took around 100 hours. So don't talk bout me like you know what I do. I help people get what they want. If there's a price involved then pay it or move on. Nobody gonna give you shit for free. And if they do. A thank you would be appreciated.

Title: Re: 1234
Post by †Adonael on 07/20/18 at 11:30:42
Oh my god. He's back. And he is acting like he is special.

Oh my fucking god.

https://media.giphy.com/media/KZd3dUUY5hTEI/giphy.gif/

And since I am highly against stealing other property I sent this link to sony.

Have fun.

Title: Re: 1234
Post by The Hacker on 07/20/18 at 11:39:02
There's absolutely nothing illegal about what I do. So it actually is funny. Do and send whatever you feel but becareful because i actually have skills in hacking and they might offer me a job for real. So please share.  You sound dumb as fuck honestly.


Look familiar

Title: Re: 1234
Post by †Adonael on 07/20/18 at 14:35:54
You've never read a EULA in your life. Gotchya.

Because hacking other people's software, stealing their models and then asking for money for them is in no way against an EULA. Not even the slightest.

I'm just waiting for you to go HB 2.0 on us. That melt down was pretty good though.

Title: Re: 1234
Post by The Hacker III on 07/20/18 at 17:38:02
If you say so man. You should know. And btw I sent David Jaffe all this on Twitter and he knows all about me so please feel free to express your anger. But ask him about me for yourself DJ Normality and the Sweettooth Truck I also got him on YouTube. Now.. Heres some more renders of the Hex Editor from the sweet.ngp file.

and no more meltdowns.. monkey had his bananas ;D ;D


Title: Re: 1234
Post by Magnum on 07/21/18 at 02:37:45
Look sorry for flipping out but you give what you get for respect. In life and online.

Yea. No shit. That's how i's supposed to work. So what makes you think I'm gonna be nice about the fact you flooded the entire site with close to 200 one lined posts with "TM sucks" as a name? What makes you imagine putting the incentive on me to have to clean it up in the few hours in the morning I'm online here? coupled with the fact I don't do mornings at all, and clearly by how not awake I was I demolished half the site because of it. I totally own up to the fact I should have been way more careful. I'll be a man and say I fucked up and apologize to all those people about destroying their time, thoughts, and words. I regret it every time I log into this place now, and there is no recovery.

Don't sit there with this respect bullshit. Sure you got mad. We all do. Cause and effect. You spammed, I nuked. The nuke was more than I bargained for because of the amount of shit you flooded the site with. Maybe if you didn't go off the rails, this shit might not have happened? Then again, most of the people I come across now don't seem to get this concept so I'm more than likely going to get some lame ass rebuttal, and a shitty response.   

I'll listen to your apology but I can't take it. You wanna talk respect, as far as I'm concerned dude, this is the one guy you needed to get respect from here. I don't plug that very often but anyone here at this site long enough knows that.

So if it's games you like to play, play on. This site is slow enough as it is, you got all sorts of "hacking" shit at your disposal and no matter what me or any other Admin do is pointless, you can have the floor cause honestly no one will give a serious shit after this. It's really just going to be trolling. 

Enjoy. 

Title: Re: 1234
Post by The Hacker III on 07/21/18 at 02:40:52
Thank you, again I'm sorry man. Is there anyway to remove the ban on my original IP so i can have my old account back ?

Title: Re: 1234
Post by †Adonael on 07/21/18 at 02:48:38
Can always bad by mac address. Can't exactly change that around like some hacker wiz. Can be spoofed but not changed.

Title: Re: 1234
Post by The Hacker III on 07/21/18 at 02:52:22
Alright, I just wanted to change the name of my account to something else and reupload the links and stuff. Can you just delete the whole topic Magnum ? Everything from my first account ?

Title: Re: 1234
Post by †Adonael on 07/21/18 at 06:09:43
I guess you really don't get the point that you are not special or wanted here. We all gave you some ounce of respect and you flew off the handle like some fuckwit.

And to come back and act like you are the god of twisted metal.

Dude somethings wrong with you up stairs. I'd recommend go seeing a Psychiatrist. As far as that goes, don't do it here. You can fuck of to some other place on the net.

This is our little sanctuary and we don't need you fucking it up with your lame ass attention and pandering.

And I'm sure Jaffe wouldn't take kindly to you telling him your trying to squeeze money out of people for models you are extracting out of other peoples properties, but I'm sure you like to leave that part out buddy.

Title: Re: 1234
Post by The Hacker III on 07/21/18 at 06:38:09
Sanctuary ?? You hear yourself. Its a website dude. Get over yourself. And I haven't got one bit of respect since I signed up. So I could care less what you say or do bro. Do whatever you want lol. Show whoever. He knows!!!! Wanna talk bout me then stay off my topics and quit messaging back. That simple.

Title: Re: 1234
Post by †Adonael on 07/21/18 at 07:10:41
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Itz a webzite dutu . Peple tellin em thy lke my werk si no repcet. bcasue deh gve em no moneh.




Exact fucking moments like this I miss the old crew. By the way if you haven't  noticed. Brawl is mine. (Except for mags and where ever the fuck mort disappeared off to.)

So you can get out of my section if you wanna whine.

Title: Re: 1234
Post by The Hacker III on 07/21/18 at 08:00:31
Cool! Here to stay tho.. Sorry

Title: Re: 1234
Post by †Adonael on 07/21/18 at 08:06:43
Your lucky I don't have admin powers because I'd just ban you for sport. Nothing more nothing less. Delete your post while I was at it.

But I'll always be a lowly thrall.

Though I'm sure if the other admins where around mag wouldn't have to get his dirty and you would be infact gonnnneee.

It's been awhile since we had some Autsimis here though. Kinda refreshing.

Title: Re: 1234
Post by Mr.SLaM on 07/21/18 at 08:39:05
Magnum needs to be more active. I don't care how dead it is on here, the same rules should be upheld. Nothing against Mags, I wouldn't hound over an inactive forum either, but this is guy is ridiculous.

I know I'm not anything to write home about, but why does Twisted Metal dredge the sea floor to find its fanbase?

We usee to have dozens of active members. It used to be wild, but civil. It was a nice balance. Now we have idiots rolling in from stupid town dropping spam everywhere in a pathetic attempt for attention.

I'm logging off for a bit until this guy gets IP banned.

Title: Re: 1234
Post by †Adonael on 07/21/18 at 08:49:33
Mags is handling this quite the right way, and is doing what he can. Unlike most of us he can't get on randomly through out the day.

Hell the only reason I can get on during the day is when work is slow.

You noticed he didn't say he could counter a mac address ban. The only issue is the only few people that can do that I believe don't frequent this site anymore.  Likes of Aced or Mort.

Title: Re: 1234
Post by The Hacker on 07/21/18 at 12:25:07
Y'all funny.. still talking bout that old shit. Do what y'all do ill be right here.

Title: Re: 1234
Post by Magnum on 07/22/18 at 04:06:52
Alright, I just wanted to change the name of my account to something else and reupload the links and stuff. Can you just delete the whole topic Magnum ? Everything from my first account ?

Uhhhhhhh no. ? Like I stated in my last reply to you, it's the way of the world now to do things and just say sorry and quickly bounce like nothing happened. Add insult to injury, by requesting a favor too. Typical. I couldn't bring it back anyway. I djsgfPISUDBVopbqowkdwporgkj49ty that PW on you so it's toast. and considering the smug attitude to the few people here who are active, proves my point because they are pissed a good part of posting history is gone because of my mistake. Not at me, at you. 

TMA has never been a warm and fuzzy place. Your feelings will get hurt here. There are no safe spaces. If you pulled this shit on the old site, we would've never seen you again. And if you did happen to somehow come back (doubt it), you'd be the new Blair.

Magnum needs to be more active. I don't care how dead it is on here, the same rules should be upheld. Nothing against Mags, I wouldn't hound over an inactive forum either, but this is guy is ridiculous.

I log in EVERYDAY in the EST AM. Been doing it for years, maybe a decade. I might stay 5 seconds, I might stay 5 minutes. It depends on what the boards look like. I am not on in the PM so whatever goes on during the time I log off to when I log back in the morning again is what it is. Just cause I'm an Admin doesn't mean I am a God. I can do some Godly shit to your eyes but, the options I have are not like some other websites I seen much more tools. This is a free site BTW supported by one guy who lets us use it without getting destroyed by advertisements. I'm just grateful for that.

Aced is here a lot too. Like I said, you don't see us but we are here. He was the very 1st person I asked in PM if I could recover what I deleted. I got to this guys spam before he did. I wish he did now.

So anyway, I can continue to try and ban every IP this guy dredges up, along with whatever name he might use. He honestly doesn't need to be a "hacker" to do it. We all found out early as Admins that it wasn't like the old site because we tried to ban some people and they kept coming back. Mort had the old site on lock down if he wanted. Again, this site is free so the limitations are few. That's why when he stated he could just keep coming back, I said fuck it.

And thanks for locking this post Mosh or whoever did do it. It's getting re-locked. 




Title: Re: 1234
Post by Magnum on 07/23/18 at 06:11:57
So I get a PM from this guy.

Sender: The Hacker V
To: Magnum
Subject: Stop fucking this up for everyone
Date: Yesterday at 02:32:17
You must not realize you are fucking shit up for other people this dude doing a lot work to give u free shit you guys have been trying to do on here for years and now someone is doing it and giveing u the shit and ur getting mad. Y cuz u cant do it urself? It was cool for him to do this before when u guys started asking for whole bunch free shit then he asked for pay him for service cuz u was asking for shit he had go out his way for and didnt do iy cuz u got shitty u really think anyone gonna just give u shit hahaha and this aint dj normality eather just a true fan that think it bull shit ur but hurt and getting all piss like a fucking kid over nothing

My response.

Sender: Magnum
To: The Hacker V (Call Back)
Subject: Re: Stop fucking this up for everyone
Date: Today at 00:07:15
Me? Me stop fucking this up? yea totally. I'll so fucking stop being childish and stop fucking this up right now. I mean, my gawd.....I just don't believe I've been so stupid all this time thinking that after deleting 200 spam posts and accidentally nuking relevant topics that have stood for years would be such a colossal fuck up on my part.

Holy shit. It's a god damn revelation to me now. I've seen the fucking light. I didn't give a crap about you doing models, or whatever the fuck it is you wanted to to. I didn't give 2 shits about your posting, or even asking for money for what you were doing. I seen it. I didn't give a fuck. You had a beef with one poster here and go and flood the site like you did and call me out on this fucking shit? I'm childish? You are insane. You get butt hurt over one poster getting upset with you and you flood the site. Grow the fuck up and get some skin.

And trust me when I say this. Your PM message to me is everything I knew you were from the start. From the time I saw your spam, to the time I banned your user name, to this very moment. Read what I said about not accepting your apology. Comprehend it. Understand it. You are just another person in this world who thinks they can do shit, say sorry, then be fucking smug or confrontational about it when people get upset. It's nothing new to me. I deal with it all the time.

Enjoy everything the site has to offer. The comments you get, insults, or whatever happens to come your way by whatever poster that harasses you. You've truly earned it, and banning anything you do would honestly be a reward.

Fuck you

Just to clarify, I find it highly disturbing how I'm the asshole here. Ohhhhhh wait. I'm in opposite world. I forgot. I can say I'm sorry, be smug about it, get pissed when people bring it up or confront me with it, and completely disregard the WHOLE FUCKING MEANING OF WHAT SORRY MEANS

Don't.....say.......sorry....if you don't mean it.

I'm gonna leave this post unlocked now. It's BOTW and it's wabbit season.

Title: Re: 1234
Post by Magnum on 07/23/18 at 07:14:30
Hay Guyz!!! I'm not sorry I nuked halves teh sitez!

I Juz ballz yo! Ya'll can suk diz!! I gotz mad read skillz!!!

DON GIT MAD AT ME!!! I DIDN DO SH8!! YA'LL CHILDISH!!!

Title: Re: 1234
Post by †Adonael on 07/23/18 at 11:43:30
Maltoro brought a modable TM2 to the table. FOR FREE. For the community and honestly if he ASKED for a bit of a DONATION I would be inclined because he is a good guy and not a self righteous PRICK who acts like the damn world owes him something because he is "talented."

Fact you'd even PM Mags acting like someone else is fucking funny on its own.

Please do post here again. Noticed how you quit all your downloads.

Panzy.


Title: Re: 1234
Post by XIZOR on 07/23/18 at 19:16:24
:::checks to see if the Earwig Infestation thread survived Magnums nuclear holocaust:::

Ok, we're good. Carry on.

Title: Re: 1234
Post by Mecit on 07/24/18 at 09:39:19
The horses thread gotta come back, though.

Title: Re: 1234
Post by Magnum on 07/24/18 at 11:04:52
Holy shit. You saying that Xizor made me realize that wasn't a sticky post. If it was, it would be gone. After all these years of it not being a sticky post, is amazing in and of it's self.

Damn I feel way better. I automatically thought that was gone too and didn't bother to check.

Hell's yea.

Title: Re: 1234
Post by XIZOR on 07/24/18 at 12:19:54

The Hacker wrote on 07/20/18 at 02:11:41:
I had a guy pay me 250 for assassin's creed london map fully  textures. Took around 100 hours. So don't talk bout me like you know what I do.


Who the fuck works for $2.50 an hour? Someone call ICE because this poor piece of shit is definitely an illegal immigrant from some shithole country.


Mecit wrote on 07/24/18 at 09:39:19:
The horses thread gotta come back, though.


https://www.youtube.com/watch?v=X_DVS_303kQ

Title: Re: 1234
Post by †Adonael on 07/24/18 at 14:01:49

Mecit wrote on 07/24/18 at 09:39:19:
The horses thread gotta come back, though.


That's up to Joestaco. If the taco ever comes back.

Title: Re: 1234
Post by joestacos2 on 07/24/18 at 21:30:18

†Adonael wrote on 07/24/18 at 14:01:49:
That's up to Joestaco. If the taco ever comes back.


you rang?


Title: Re: 1234
Post by DeathStrikesBack on 07/25/18 at 09:30:34
Ha, didn't even know horse threat got caught in the crossfire. Now where am I going to tell people to keep it the fuck down?

Title: Re: 1234
Post by †Adonael on 07/25/18 at 10:35:05

joestacos2 wrote on 07/24/18 at 21:30:18:
you rang?



Speak of the Devil.

Go get a Horse 2.0 going dude.  As the ghost who haunts this place when everyone else is off doing whatever the fuck they do, I command thee.

Title: Re: 1234
Post by joestacos2 on 07/25/18 at 16:07:49

†Adonael wrote on 07/25/18 at 10:35:05:
Speak of the Devil.

Go get a Horse 2.0 going dude.  As the ghost who haunts this place when everyone else is off doing whatever the fuck they do, I command thee.

will do, message me with a link to discord chat and i'll get it started

Title: Re: 1234
Post by Mr.SLaM on 07/25/18 at 16:25:36
Nothing like a village idiot to bring back the village.


Twisted Metal Alliance: Temporary Forum » Powered by YaBB 2.5.2!
YaBB Forum Software © 2000-2018. All Rights Reserved.